ZWROTY:

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania

Aby dokonać zwrotu należy odesłać towar we własnym zakresie na adres: Damian Pyrkosz ul. Gościnna 53, 42-271 Częstochowa. Do paczki należy załączyć wypełniony formularz zwrotu który można pobrać tutaj: KLIK. Formularz można także przesłać na adres email: kontakt@nielego.pl

Należy pamiętać, że towar nie może mieć śladów użytkowania, nie może być uszkodzony a także musi być kompletny w przeciwnym wypadku przyjmiemy zwrot jako niekompletny i obniżymy wartość zwrotu gotówki.

Koszty dostawy zwrotu pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

REKLAMACJE:

Jeśli towar został uszkodzony w transporcie, paczka jest pognieciona czy dziurawa należy zgłosić reklamacje do firmy przewozowej najlepiej spisując protokół z kurierem w miejscu doręczenia. Wskazane jest udokumentowanie uszkodzonej przesyłki fotografią.

Jeśli produkt ma wadę fabryczną, jest uszkodzony, nie działa jak powinien lub jest niekompletny należy jak najszybciej się z nami skontaktować w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego. Aby przyspieszyć proces reklamacyjny proszę przesłać do nas formularz reklamacyjny który znajduje się tutaj: KLIK

Szczegóły reklamacji i zwrotów znajdziesz w naszym  Regulaminie sklepu.

Koszty dostawy zwrotu pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!